1. Kuponnal fizettem, elvileg ingyenes lenne a rendelés, a kódomat megadtam, mégis a teljes árat írja ki a visszaigazoló e-mail. Mi ennek az oka?
Ön a megrendelés leadását követően egy
automatikus e-mailt kapott tőlünk, hogy biztos lehessen abban, hogy a rendelést
leadta.
Az Ön által írt jelenségnek (tehát, hogy a teljes vételárat tünteti fel az
automatikus visszaigazoló) az az oka, hogy a webshop a kuponsorba kizárólag
azokat a kódokat tudja elfogadni, amelyeket mi adtunk ki. Jelen esetben egy
kuponos cég adta ki a kódot, amelyért természetesen ugyanúgy jár a kedvezmény,
de kollégáink nem tudják előre, hogy ki milyen kódot kapott, ezért azt a
rendszerünkben nem tudjuk előre bevinni, ezért írtuk ki a honlapra, hogy kérjük
a kuponkódot a megjegyzés rovatba feltüntetni. A kódok
megadását követően kollégáim a kuponcéggel egyeztetve ellenőrzik le a
kódokat.
Amennyiben Ön a kuponcégnek korábban már átutalta a vételárat, érvényes kupon ellenében díjmentesen kapja meg a terméket.
2. Hogyan lehet kuponnal igénybe venni a postai szállítási módot?
Van mód arra is, hogy Ön postai úton kapja kézhez a csomagot.
Azoknál az akcióknál, ahol a feltüntetésre került a postai kiküldés, mint lehetőség, de az akció leírásában szerepelt, hogy a kiszállítást az ár nem
tartalmazta, a következő módon van lehetőség a postai kiküldésre. Amennyiben Ön kéri a postai kiküldést, kérjük az alábbi
számlaszámra a postaköltséget átutalni szíveskedjék:
A bankszámlaszámunk: K and H Bank
10402283-50526566-67781004
Számla tulajdonos: Crystal's Planet Kft
Utalandó összeg: postaköltség
Amennyiben az utalásról szóló banki igazolást megküldi részünkre scanelve,
úgy az utalás beérkezése előtt is tudjuk indítani a csomagot.
3. Személyesen mikor, hol lehet átvenni a termékeket?
Amennyiben Ön személyesen kívánja átvenni a megrendelését, úgy dekorációs
műhelyünk aktuális nyitva tartását megtalálja a www.mikellanoknek.hu
honlapon.
Helyszín: 1148 Budapest, Bolgárkerék utca 1. II. emelet (Kapucsengő:
mikellanoknek.hu)
Ez az Örs vezér tértől van kb 1 percre, de kicsiny utca és társasházi övezet,
érdemes térképen megnézni, a könnyebb idetalálás érdekében. Tehát nem boltot,
hanem dekorációs műhelyt kell keresni.
4. Mi a teendő, ha a fülem nem bírja a fülbevalót, mert érzékeny, vagy allergiás az anyagára?
A fülbevalók nikkelmentesek, antiallergének, azonban előfordul, hogy a ródiumos anyag is kivált
érzékenységet. A fő 'veszélyforrás' a nikkel, a hölgyek nagy számban
erre allergiásak, ezért ezt igyekszünk ezt minden terméknél kihagyni és
mással pótolni. Azt, hogy valaki pontosan mely fémekre allergiás, vagy, hogy akár van e ródiumérzékenysége általában nem tudja, ezért ilyen esetben a fülbevalókat visszavesszük, és áruk teljes egészében levásárolható.
5. Kupont vásároltam egy kuponcégtől, mire figyeljek a beváltásnál, megrendelés leadásánál?
Kérjük, hogy a kuponnal rendelkező vásárlóink is szíveskedjenek leadni a megrendelésüket. A kuponos termékek átvételére kizárólag a megrendelés leadását követően van lehetőség dekorációs műhelyünkben, nyitvatartási időben, kinyomtatott kuponnal!
Banki utalásnál, valamint a webáruházban történő megrendelés esetében a kuponokon szereplő valamennyi kódot fel kell tüntetni! A kupon összes kódjának (sorszám, kódszám, biztonsági kód...) megadása a kedvezmény igénybevételének feltétele. A kódok megadását követően indítjuk a csomagokat!