GyIK : TITLE, Swarovski Kristály Ajándék Webshop








Bevásárlókosár: A kosár üres.
Szponzorok
Ingyenes kiszallítás

GyIK

1. Kuponnal fizettem, elvileg ingyenes lenne a rendelés, a kódomat megadtam, mégis a teljes árat írja ki a visszaigazoló e-mail. Mi ennek az oka?

Ön a megrendelés leadását követően egy automatikus e-mailt kapott tőlünk, hogy biztos lehessen abban, hogy a rendelést leadta.

Az Ön által írt jelenségnek (tehát, hogy a teljes vételárat tünteti fel az automatikus visszaigazoló) az az oka, hogy a webshop a kuponsorba kizárólag azokat a kódokat tudja elfogadni, amelyeket mi adtunk ki. Jelen esetben egy kuponos cég adta ki a kódot, amelyért természetesen ugyanúgy jár a kedvezmény, de kollégáink nem tudják előre, hogy ki milyen kódot kapott, ezért azt a rendszerünkben nem tudjuk előre bevinni, ezért írtuk ki a honlapra, hogy kérjük a kuponkódot a megjegyzés rovatba feltüntetni. A kódok megadását követően kollégáim a kuponcéggel egyeztetve ellenőrzik le a kódokat. 

Amennyiben Ön a kuponcégnek korábban már átutalta a vételárat,  érvényes kupon ellenében díjmentesen kapja meg a terméket.

2. Hogyan lehet kuponnal igénybe venni a postai szállítási módot?

Van mód arra is, hogy Ön postai úton kapja kézhez a csomagot.

Azoknál az akcióknál, ahol a feltüntetésre került a postai kiküldés, mint lehetőség, de az akció leírásában szerepelt, hogy  a kiszállítást az ár nem tartalmazta, a következő módon van lehetőség a postai kiküldésre.  Amennyiben Ön kéri a postai kiküldést, kérjük az alábbi számlaszámra a postaköltséget átutalni szíveskedjék:

A bankszámlaszámunk:  K and H Bank
10402283-50526566-67781004
Számla tulajdonos: Crystal's Planet Kft
Utalandó összeg: postaköltség (650,-Ft)

Amennyiben az utalásról szóló banki igazolást megküldi részünkre scanelve, úgy az utalás beérkezése előtt is tudjuk indítani a csomagot.


3. Személyesen mikor, hol lehet átvenni a termékeket? 


Amennyiben Ön személyesen kívánja átvenni a megrendelését, úgy dekorációs műhelyünk aktuális  nyitva tartását megtalálja a www.mikellanoknek.hu honlapon.

Helyszín: 1148 Budapest, Bolgárkerék utca 1. II. emelet (Kapucsengő: mikellanoknek.hu)
Ez az Örs vezér tértől van kb 1 percre, de kicsiny utca és társasházi övezet, érdemes térképen megnézni, a könnyebb idetalálás érdekében. Tehát nem boltot, hanem dekorációs műhelyt kell keresni.


4. Mi a teendő, ha a fülem nem bírja a fülbevalót, mert érzékeny, vagy allergiás az anyagára? 

A fülbevalók nikkelmentesek, antiallergének, azonban előfordul, hogy a ródiumos anyag is kivált érzékenységet. A fő 'veszélyforrás' a nikkel, a hölgyek nagy számban erre allergiásak, ezért ezt igyekszünk ezt minden terméknél kihagyni és mással pótolni. Azt, hogy valaki pontosan mely fémekre allergiás, vagy, hogy akár van e ródiumérzékenysége általában nem tudja, ezért ilyen esetben a fülbevalókat visszavesszük, és áruk teljes egészében levásárolható. 


5. Kupont vásároltam egy kuponcégtől, mire figyeljek a beváltásnál, megrendelés leadásánál?

Kérjük, hogy a kuponnal rendelkező vásárlóink is szíveskedjenek leadni a megrendelésüket. A kuponos termékek átvételére kizárólag a megrendelés leadását követően van lehetőség dekorációs műhelyünkben, nyitvatartási időben, kinyomtatott kuponnal!
Banki utalásnál, valamint a webáruházban történő megrendelés esetében a kuponokon szereplő valamennyi kódot fel kell tüntetni! A kupon összes kódjának (sorszám, kódszám, biztonsági kód...) megadása a kedvezmény igénybevételének feltétele. A kódok megadását követően indítjuk a csomagokat!